burrburr

Det är så jäkla kallt på jobbet!
Och våran entre ligger precis vid svängdörrarna ut, så kall luft kommer in i butiken all the time.
Igår var jag tvungen att köpa en kofta när jag skulle stå i kassan, för annars hade jag typ dött.

2minuterstressköp på lunchen och det fick bli den här koftan, som jag redan har i 2 andra färger (ljusgrå och mörkrosa) och som jag älskar! :) De är fodrade med vitt fluff innuti och är så himla mysiga, varma och sköna!
Perfekt att ha under jackan när jag ska gå på hundpromenader i snön också ju!

Passade på samma gång på att äntligen köpa mig en mössa & vantar också, och lite fler strumpor. Det behövs ju alltid. hehe. De tycks ju alltid försvinna mystiskt. Gärna från varandra också, så man står där med en av varje. Whyyyy?
iloveyou<3hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0