Varning för ruskigt söt vovve

Såhär fin var Buster i lördags när vi hade julglögg här hemma.

Han var så himla duktig! Jag var lite orolig först faktiskt. Jag trodde att han skulle bli helvild när det var så mycket folk han inte kände igen, att han skulle bita i allas tår, ha ner julgranen och kuta runt som en tokig.
Men han var så himla lugn och fin hela kvällen.
Tror han var lite rädd ibörjan, alla ville ju hälsa på den lilla valpen och gulla med honom.
Han höll sig mest till mig och när vi fikade låg han snällt o tyst bredvid mig i soffan hela tiden.
Han var så himla duktig jag var så stolt så jag nästan sprack ;)

Visst är han underbar på denna bild? :)
Flugan kommer från Lechien.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0