På Öland!

Just nu är jag med familjen på vårat sommarställe på Öland.
Vi kom hit igårkväll och då gjorde vi inte så mycket mer än att packa upp, äta middag och kolla på tv! 
Jag och mamma som alltid tittat på Dallas (en världskänd serie som gick på 80talet) var ju tvungen att se den nya Dallas premiären igår också. Den nya serien handlar om samma familj fast flera år senare när småbarnen växt upp.
Tror den blir kul att följa faktiskt, så länge de har kvar de gamla karaktärerna som man känner igen :).

Idag är det inte så bra väder här....vafan? Vart jag än åker så förföljer molnen mig :(.
Blir nog en shoppingtur på eftermiddagen idag för att trösta oss lite.

Gamla Dallas


Nya Dallas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0