på västkusten!

Vi har det bra här på västkusten!
Vädret är lite dåligt idag har regnat sen imorse men det börjar klarna nu på kvällen och kvällssolen tittar fram! Kanske åker ut på en fisketur efter middagen.
Jag vill inte fiska för jag tycker synd om fisken :/ :p Men jag tycker om att åka båt, haha så jag följer med ändå!
Har sett massor med stora brännmaneter, fy de är verkligen asäckliga! När vi åkte ut med båten igår och skulle dra upp ankaret så var repet fullt med brännmanetstrådar och slem, haha usch! 
Har köpt massa mat för veckan och lite filmer så ikväll blir det filmkväll med massa godis och kladdkaka! Mums! Här är lite bilder från i lördags, igår och idag!


Sjukt stor äckelmanet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0