Västkusten

Imorgon drar jag till västkusten! Har aldrig varit på den sidan av Sverige förut så det blir kul. Hoppas vi får bra väder bara så man kan sola och bada, för just nu ser det ut som det ska bli dåligt typ hela veckan vi är där. Finns ju tydligen massor med stora brännmaneter överallt dock som jag är lite smånervös för. Haha, kommer ju inte våga bada. Fatta paniken om man simmar omkring och helt plötsligt så ser man en stor geleklump komma flytandes mot en som dessutom kan brännas. Uuusuuhchcjcahclal....

292376_361071663963032_1578578436_n_large
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

åå jag älskar hitta nemo! :)

sv: Ja det är lite roligt :) Tack så jättemycket!

Svar: jag med! :) sv: jaa verkligen! :) varsågood
mixie

2012-08-05 @ 17:23:12
URL: http://stephaniesbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0