Fina vänner!

Shit vad veckorna flyger förbi. Kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar till julafton redan! 
Skönt att jag har nästan alla julklappar klara redan.
Har några få kvar som jag måste handla på fredag eller lördag... 
Jag hatar att julhandla dagarna precis före jul för då är alla människor som galna, river och sliter i grejjerna som om det vore survival of the fittest eller nåt, det är milslånga köer till allt och det mesta är slut. Men jag hoppas det sista julklapparna går någorlunda smärtfritt iallafall.

Veckan som varit har bestått av julklappshopping och julklappssinslagning, jobb, pyntat julgran, ätit julmiddag med jobbet och träffat fina vänner :) bra vecka!
Här är lite bilder från i lördags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0