Juldagen 2012 - "Julafton 2"

På juldagen den 25:e firade vi julafton nummer 2 :)

Vi börjar alltid julafton med en julfrukost hela familjen. Då finns det massor att välja mellan. Bröd och massor av olika pålägg, youghurtar, flingor, melon och annanas, nygräddade våfflor osv.
Så på juldagen blev det en sån stor frukost också.
Sen gjorde vi oss alla lite julfina och fixade med lite paket för att sedan äta lite jullunch.

Vid 13 åkte vi hem till min morbror på julfika och efter det åkte vi hem och satte oss i vardagsrummet och tittade på en Disney Jul-dvd och bytte resten av våra julklapparna. Så himla mysigt!

Till middagen kom Marre hit och vi åt julmat och tittade på en film med familjen innan han och jag bytte julklappar med varandra.

Och av honom fick jag en ny mobil! :D Min har varit spräckt över hela skärmen sen i juni typ för att jag inte har orkat lämna in den på lagning, men nu fick jag en ny jättefin av honom! Tack älskling! :) Blev sååå glad!


Den här julen var jättemysig och våran julafton nummer 2 var jättelyckad det kommer lätt bli en tradition för oss!
Här är lite bilder från den dagen:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0