Mina julklappar

Tänkte visa mina julklappar jag fick i år. Är så himla glad för allt verkligen.

Två jättesöta gosedjurs vetekuddar som man kan värma i micron. Är helt kär i dem här :)!

Fick ett par vetekudde tofflor också och sedan ett par ballerina tofflor att mysa runt i hemma.

En jättesnygg axelremsväska med guldig kedja från Friis & Company som lätt kommer bli en favorit i sommar och en gullig kalender och en rosa almanacka/anteckningsbok 

Två jättefina stickade tröjor från KappAhl som jag önskade mig. En turkos med en rosett bak i ryggen och en vit med spetsdetaljer. Nya favvo tröjorna!

Clinique Bronzer (bäst!), en röd läpppenna och en necceessär med lite blandade småsaker (ett rött läppstift, en minimascara, en jättefin rosa rouge med guldglitter i, en ögonkräm, en ansiktskräm och en ansiktsscrub)

The Body Shops Mango box av lillebror! :) Med duschgel, bodyscrub, bodybutter, tvål och en badpuff.

En Handkräm från I Love.. som doftar jordgubb, MAC Studio Finish concealer, Make Up Stores Facemist & The Body Shops Coconut Bodymilk

Ett gulligt rosa nattlinne från Lindex & en Freebra

Ett par underbara vita shorts med volanger och spets från KappAhl!

En prenumeration på Chic i 1 år, SF presentkort och Martina Haags senaste bok "Glada Hälsningar från Missångerträsk!"

Min parfym + en liten reseparfymflaska och två stycken fotlänkar

En stor fin kameraväska

En Nalle Puh kakburk :)! Älskar Nalle Puuh

4 stycken små glasfigurer

& en med en söt björn och värmeljushållare
Sen fick jag den här fina tavlan av min pappa!
Jag älskar domherrar, jag tycker de är så fina med sina röda magar. Så pappa budade hem den här stora tavlan från Stockholms auktionsverk till mig på ett domherre par. Jag blev jätteöverraskad och superglad :). Nu hänger den här i mitt rum och lyser.
 
Det var  mina julklappar för i år, sen fick jag ju min nya fina mobil av pojkvännen också :) och en filt från jobbet. Är verkligen jätteglad för alla fina saker jag fått<3
Hoppas ni också hade en bra jul & har en mysig nyårsafton ikväll!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0