9:e September

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott.
Jag själv har sovit jättedåligt i flera nätter i rad nu.
Är så himla trött, kan knappt ta mig upp på morgonen.
Jag bara ligger där i sängen och snurrar omkring, kudden känns obekväm, det blir för varmt, det blir för kallt, jag måste upp och kissa, drömmer konstiga saker och jag vaknar till flera gånger per natt och har svårt att somna om.
Brukar ha det såhär när det är fullmåne ute, men nu var det ju typ en vecka sedan den försvann så vet inte varför jag fortfarande sover så dåligt. Hoppas det vänder snart för såhär trött har jag aldrig varit förut.


Idag ska jag iallafall till IKEA för att titta ut nya grejjer till badrummet jag ville dekorera om! Turkost ska det bli. Hoppas jag hittar lite fina grejjer idag!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0