IKEA

Idag var det IKEA med på schemat och vi hittade en hel del fina grejjer till badrummet.
Jag beställde jättefina turkosa handdukar från H&M Home för några dagar sedan som kom idag också, så nu börjar det sakta men säkert fyllas på med fina turkosa saker. Det som behövs nu är lite småsaker typ och några badrumsmattor till i rätt ljusturkos färg och det är banne mig inte det lättaste! Eller så får jag frångå den idén och kör på någon annan färg på dem...
Tänkte kanske åka till Åhlens i stan i veckan och se vad de har för fina saker där, hittade massor på deras hemsida som jag tyckte om!


Jag idag

Lunch! Jag älskar att äta lunch på IKEA, haha. Det är så sjukt gott och det kostar ju typ lika mycket som en meny på donken. Då äter jag det här mycket hellre!

Det här sovrummet tyckte jag var jättefint. Jag älskar sängen med den vita sänggaveln.

Nöjd och glad bland alla fina blockljus

Det börjar arta sig nu...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0