Lunchat och shoppat med mammi

Idag har jag och mamma varit i Täby Centrum. Vi lunchade på ett ställe där man kan göra sin egen sallad, (kommer aldrig ihåg vad stället heter?) och jag med min beslutsångest valde ändå att göra en helt egen sallad, haha. Pinsam jag var som ändrade och ångrade mig hit och dit, han blev nog lite trött på mig, men min sallad blev jättegod tillslut ändå, så det var ju tur! :)

Sen gick vi runt och tittade lite i affärer och jag köpte lite småsaker, bland annat lite sminkgrejjer.
Sen har jag ett badrum precis intill mitt rum som jag vill göra om med lite nya handdukar och mattor osv i....ljusturkost! Så vi letade efter lite bra grejjer till badrummet också men hittade inte så mycket tyvärr, tre små runda turkosa mattor, två glasskålar och två turkosa badpuffar bara, men det är ju en bra början iallafall!
Tror det kommer bli jättefint när det är klart :)!


fina mamma

Jag med min, tillslut, goda sallad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0