Söta vetekuddar

Åh jag vill ha ett sånt här mysigt sött vete-gosedjur. Hittade dem på Bluebox.se för 199:- styck.
Man värmer de bara i micron eller ugnen som vilken annan vetekudde som helst.
Det finns lite olika figurer att välja mellan och här är mina favoriter!
Den gröna långhalsade dinosaurien är bara så sööt, haha!

Tänk va varmt och gosigt att mysa ner sig i sängen med när det är kallt i vinter. Jag som är lättfrusen av mig också. Enda nackdelen enligt mig är att det tydligen ska dofta lavendel om dem, jag har lite svårt för den lukten. Men det gör kanske inte så mycket...
Det kanske försvinner efter ett tag...? Sjukt gosiga ser de ut att vara iallafall!

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0