Förbereder mig för sommaren...

De här söta spetsshortsen hittade jag på H&M i stan för ett par veckor sen och jag var bara tvungen att ha dem. Så söta! De fanns i svart eller vitt, jag valde de vita! Så nu får gärna sommaren komma!


Varje sommar brukar jag köpa ett par ballerina skor som blir mina favoriter under hela sommaren. Tycker om när de är lite flickiga och söta, har någon rosett på, är blommiga eller har någon annan gullig detalj. De här känns som mina sommar 2013 ballerinas! De är svarta så det kan matchas till typ allt, men har några små söta volanger längst fram som jag tycker är jättegulliga! :) Köpte dem på DinSko.


Sen blev det lite påfyllning i badrumsskåpen med hårprodukter, smink o sånt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0