HÄÄÄÄÄÄJ

I am back!Så lätt blir ni inte av med mig mohaha! Nej men seriöst.
 
Nu har jag inte bloggat på ett bra tag.
Anledningen till det är bland annat att jag har haft min ögoninfektion i typ hundra år så jag har inte kännt mig på topp direkt. När jag trodde att det var påväg att bli bra igen så började i princip allt om från början och jag fick börja med ögonsalva istället för ögondroppar. Nu har det hållit på i lite över en månad. Men jag har iallafall blivit mycket bättre så nu är det förhoppningsvis påväg bort helt, så det känns skönt.

Eftersom jag inte bloggat på ett tag nu så tänkte jag skriva lite om det jag har haft för mig sen jag bloggade sist. Men eftersom jag har haft mitt öga som har krånglat har jag varit hemma och vilat ganska mycket förutom att ha jobbat och shoppat lite ;). Men här kommer lite bilder från tre roliga saker som hänt:
 
 

3D brillorna var liiiiite stora..
 
Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu. Tänkte visa lite av det jag shoppat sen!
hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: M-et ;)

Ååh vilka fina bilder :) speciellt från Hard Rock Café :D <3<3

Svar: Tack! :) Jag kan skicka alla till dig sen! :) <3
mixie

2013-04-08 @ 17:52:17
Postat av: M-et

Jaa :) vad snäll du är!! <3

2013-04-08 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0