I'm so happy!

För några veckor sedan gick jag in på Amazon.com och tittade ut en massa roligt smink som inte finns i sverige, tex Revlons Lipbutters och Maybellines Baby Lips som jag lääänge velat ha men inte vetat hur jag ska kunna få tag i och upptäckte att 1) det var asbilligt! & 2) det gick att shippa det till Sverige relativit billigt. Passade på att beställa en massa andra sminkprodukter också när jag ändå höll på, som två Real Techniques sminkborstar, Telescopic mascara, två ögonskuggspaletter från Maybelline och en massa NYX läppglans som jag länge velat prova för ca 20:- styck istället för 98:- här i sverige! Det var verkligen bra piser eftersom dollarn är så låg. Fick betala några hundralappar i frakt och tull men det blev ändå väldigt mycket billigare än vad det skulle ha blivit här, så jag är supernöjd och nu har jag massor med roligt smink att leka med :) Kommer definitvit handla mer därifrån. 

& det här är bara lite av allt det jag fick hem :)


Kommentarer
Postat av: Directioner

Åhh vad fina grejor! Hur länge tog det?

Svar: Ja det fanns massor med fint! :) Det var lite olika, beställde ganska många saker samtidigt så några kom efter bara 4 dagar(!), andra tog ca 10 dagar. Så det beror nog lite på vad man beställer! :)
mixie

2013-09-22 @ 21:45:02
Postat av: Anonym

ååå nu ska jag beställa Baby lips!!!

Svar: :)! jag har precis fått en ny beställning hem med lite nya roliga grejjer! :) Jag rekommenderar att köpa från Amazons egna säljsida. Leta efter produkter som det står "ships from and sold by Amazon.com"
mixie

2013-10-13 @ 13:35:37
Postat av: Jessica

Är också sugen på att beställa hem därifrån, de e ju som sagt roligare me saker som inte finns här och priset skiljer sig rätt mycket på vissa saker.

Svar: ja precis! Man får passa på medan dollar är låg! :)
mixie

2013-10-15 @ 09:12:06
URL: http://fames.se/jussicas
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade tullen? :D

Svar: hmm kommer inte riktigt ihåg men det står vad tull och frakten kommer kosta så du vet precis hur mycket du måste betala innan du genomför köpet. :)
mixie

2013-10-27 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0