eh jag vet inte va ja ska skriva här

Ledig imorgon så jäkla skönt!
Hoppas det är fint väder med en fin vårsol imorgon också, då kanske man kan lägga sig på altanen lite och småsola ? inbillar jag mig iallafall.

Tror jag och Marre ska baka lite brownies imorogon också, men tyvärr har vi inga sånna just nu.
Så jag får överleva med att ta massa vaniljglass med dajmkulor på. OCKSÅ NICE! :)

Jag älskar all typ av glass.
Spana in dem här söta halsbanden, som ska föreställa olika glasskulor! Om jag skulle ha en sån här runt halsen skulle jag komma på mig själv med att tugga på dem nonstop haha.





Kommentarer
Postat av: supermarr

Lätt att vi ska baka älsk!<3:=) kommer snart o lägger mig :P<3

2010-04-13 @ 01:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0