nya jeans!

Mitt mission imorgon är att försöka hitta ett par nya snygga jeans.
Jag har jättesvårt att hitta jeans som sitter bra :/. De flesta är för stora , antingen runt låren så de blir alldeles korvigt eller så är dem pösiga i rumpan (sexxyyyy). Jag är ganska sådär också att jag inte orkar slösa så stora pengar på ett par jeans, då köper jag hellre massa andra roliga linnen och toppar, men nu MÅSTE jag ha ett par schyssta jeans. Jag går bara runt i leggings nuförtiden haha. Jeansleggings is the shit, men kan vara roligt att ha ett par riktiga cokså :) Så det ska jag försöka hitta tomorrow :) kosta va de kosta vill!


vänta bara , I will found yoooooou mohhahahahaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0