ojoj

Detta trodde jag inte för ett år sedan innan jag tog studenten. Att lilla jag skulle få bli ansvarig för kosmetikavdelningen på jobbet. Men jo nu har jag blivit just det!:)

Jag kommer att ha hand om kosmetikavdelningen på jobbet nu för en tid. Känns jättekul , men samtidigt lite läskigt. Det är ju ett himla ansvar, speciellt eftersom jag är den enda som kommer ha hand om avdelningen. I'm all alone. Så jag måste se till att försäljningen går runt, att allt är fint och städat, påfyllt, på rätt hyllor, har rätt skyltar osv. Men det grejjar jag nog!

Jag har fått hem ett häfte som jag har läst i idag i gungsoffan på balkongen(det är så mysigt att sitta där ^^hihi). I det stod lite allmänt om vad man har ansvar för, hur man ska gå till väga, vad man ska tänka på, hur man har hand om lagret, hur man inventerar, you name it!

Sen kom det massa intressanta stycken om olika hudtyper, vad de olika ska ha för ansiktskrämer, om olika sorters hårfärger, rengöring, om hur man gör en ordentlig manikyr och massa sånt roligt! :)

jag är taggad!


nu måste jag sova! upp och jobba imorgon!
pusshej!

Kommentarer
Postat av: D

Oh Grattis :D

2010-05-01 @ 12:26:07
Postat av: Jennifer

Fan vad bra! Då är det dig man ska fråga nu om man behöver lite hjälp med smink och sånt ;)

Hihi grattis! ^^

2010-05-01 @ 20:22:41
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: Mixie

Tack! :) haha jag antar det ;) <3

2010-05-02 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0