Påskafton

Gu va klockan blivit mycket redan, måste nog sussa snart, ska upp o jobba imorgon igen.
Men kände att jag ville önska er en Glad Påsk iallafall innan jag snarkar. haha. :)

Idag har jag jobbat och sen har jag påskpysslat här hemma.
Har varit ute och hämtat in påskris och hängt massa färgade fjädrar och målade ägg i det, hällt upp allt inhandlat godis(äntligen!) i stora skålar, planterat påskliljor,pärlhyacinter mm och en stor tulpanbukett pryder nu vårat matbord. Jag älskar tuplaner! :)
Så nu är det alltså pyntat och fint här hemma:)!


gjorde en påskdekoration till Anneli

Ätit massa godis!

GLAD PÅSK!
& glöm inte borsta tänderna! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, nejdå tänderna blev borstade ;)

Guud vilken himla söt plantering Mickan :D

2010-04-04 @ 20:24:06
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: Mixie

haha tur för dem det ;) Tack jennifer ! :D <3

2010-04-06 @ 00:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0