virr

Känner att jag är ganska så virrig just nu.
Ofokuserad,
okoncentrerad,
glömsk,
allmänt stressad bara,
och det känns jobbigt.
Vet inte vad jag ska göra. Det är rätt mycket runt om en just nu bara, tror att det är därför.
Man tänker mycket på jobbet, på framtiden, på hur sommaren kommer se ut m.m

Som tex häromdagen, min mobil hade varit borta ett bra tag och det hade jag inte ens märkt, fören mamma kom och gav den till mig och småfnissade.
Vet du var jag hittade den här nånstans ?
neee..?
i kylskåpet.

ah.


Kommentarer
Postat av: andrea munk

hahah mika! Så de va där den va när du inte hittade mobilen^ :) sötnos <3

2010-04-28 @ 11:53:32
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Jennifer

Haha! xD Knas ^^

2010-04-28 @ 18:34:10
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: D

bra jobbat ;D

2010-04-28 @ 21:45:05
Postat av: Mixie

japp, det var där den va haha. Fattar ingenting, kommer verkligen inte ihåg att jag lagt den där , och varför gjorde jag det ?!?!

2010-04-30 @ 13:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0