12 augusti

Hej Bloggen! (haha första gången jag skrev det tror jag, brukar kännas så fånigt, men det får gå för den här gången :))

Idag har jag varit leedig, vi hade jätteroligt igår på tegel. Tegelkvällarna är alltid lyckade!

Idag har jag soooovit och nu på kvällen var jag och Marre iväg och åt middag på restaurang och såg på bio.
Jag tänker inte ens skriva vilken film det var vi såg för då skulle ni kanske skratta så ni dog, och jag vill ju inte ta dö på den lilla skara läsare jag har ;)

Men filmen var väl sådär, haha. Vi trodde att den var i 3d också, men vi hade tyvärr fel haha, snopna vi blev. jaja.
Innan bion började hann vi titta i lite affärer, och jag hittade mina favoritjeans från Miss sixty i en annan färg och jag som har så himla svårt att hitta jeans som sitter snyggt köpte dem utan tvekan. Eller okej, efter lite tvekan och ett samtal till mammi. :)

lilla Hampen ville inte lämna mig ens för en sekund :) fina vovven

Nu är vi hemma hos Marre och ska kolla på tv med godis!
Hoppas ni haft en fin kväll!
Godnatt
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0