Godmorgon solstrålar!

Godmorgon solstrålar!


Låg och snurrade i flera timmar innan jag kunde somna inatt.
Det här är jättekonstigt men jag sover alltid sjukt konstigt så fort det blir fullmåne. Min mamma blir likadan.
Jag får jättesvårt att sova och drömmer mardrömmar hela tiden!

Så när jag såg att det är fullmåne nu så förklarar det både min sömnlösa natt inatt och min mardröm om invaderande Aliens igårnatt.
Hatar det, när man väl somnar så drömmer man något som är taget ur en skräckfilm typ, så vaknar man helt skakis och ska somna om för att drömma något mer läskigt.

Någon mer som påverkas av månen?
Annars är det väl bara så att jag är en varulv eller nåt.


Hoppas eran dag blir jättefin iallafall.
För mig väntar som sagt jobb till 19.15
träningsvärken är lika illa som igår tyvärr, men jag haltar på.

so long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0