godnattpuss

Nu stupar jag i säng, trött som få. Dagen har varit lång, på jobbet funkar inte fläktarna, så det är som en bastu man jobbar i, alla går runt och svamlar och svettas i kör.

Lämnade in min kamera på lagning idag efter jobbet.
Tog äntligen tag i det! Har tänkt göra det sen jättelång tid tillbaka men det har aldrig blivit att man satt av tid till det :p

Skärmen på kameran hade blivit konstig för er som undrar, Det blev som små svarta prickar lite här och där först, och sen växte prickarna och blev stora och spretiga som typ.....hårbollar ?haha lite överallt, det var något pixelfel typ. Det skulle iallafall ta ca 3 veckor innan jag får tillbaka honom. Hoppas han blir bra igen <3


Efter jag kommit hem solade jag faktiskt!
Shit när man trodde att sommaren var förlorad, så blev det 30 grader i skuggan idag! Halleluja! 

Kan det vara så perfekt att det fina sommarvädret kommer tillbaka lagom till min semestervecka som börjar på måndag ? :)
Det vore för fint för att vara sant:)

Godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0