H&M

En av de bästa tingen med att jobba på H&M måste vara att få packa upp alla nya varor som kommer till butiken, och som ett litet barn på julafton tjuvkika i alla lådor för att se om det är något extra fint som ligger och väntar på en!

De här snygga koftorna fastnade jag för direkt när de packades upp! Så jäkla snygga, gillar att fickorna fram är glansiga, fina va? :)
Finns i militärgrönt och svart än så länge och jag köpte hem båda två idag, 299kr/styck, perfekta koftor till hösten. Sen blev det lite andra badrumssaker också som behövdes och strumpor!
Vet inte vart alla mina strumpor tar vägen, det finns verkligen inga??
Nu har jag fem par nyköpta, undra om de är försvunna imorgon när jag vaknar...
Nu ska jag sova!
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0