it's not enough

Gick inte denna sommar extremt fort? Bara jag som tycker det?
Jag hann ju inte ens med en tredjedel av allt jag ville göra den här sommaren, och nu börjar det gå upp för mig att den kanske är över..?
Så sitter man här med 500 oanvända vattenballonger, en garderob som sprängs av sommarkläder & bikinis och hör på när regnet bara öser ner idag igen..

Först trodde jag att allt regn och åskan bara var en liten fas, såntdär typsikt sommarregnväder, men nu börjar man ju undra om det kanske är sommaren som regnas bort...

Jag är inte klar med sommaren än ju. Det blir fel i hela mitt system. Jag vill inte ha massa höstkläder och sånt än, jag har försökt inbilla mig att det vore mysigt med alla halsdukar och tjocka tröjor, men komigen, inte redan?
Sommar var är du?
jag vill ha mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0