It's official

Jag har fått B-influensan tror doktorn. Alltså en mildare typ av influensan. Visste inte ens att det fanns något som hette B-influensa och ändå är jag dotter till föräldrar inom sjukvården, aja hehe.
Det förklarar varför jag känner mig som crap iaf.

När jag varit sjuk har jag tittat på massa filmer och igår rotade jag lite i gamla band från vår filmkamera. Hittade allt möjligt roligt, bland annat video från när vi fick våra kattungar i maj 2008 :)
Så små de var och så himla söta! Jag älskar kattungar, men vem gör inte det ;)?

Letade reda på lite gamla bilder från när de var små, tänkte visa er här :) ;
Med mamma Humla juni 2008, drygt 3 veckor gamla. 

akrobaterna, haha.



Vi döpte dem till Casper..

Ferdinand..

& Gulliver.



Vi åkte iväg utomlands i 3 veckor och saknade dem så himla mycket! Vi hade flera vi kände som gick dit och var kattvakter och busade med dem och vi längtade hem. haha

Vi kom hem igen i slutet av juli. Då var de lite större, och vildare! 

Ferdinand var helt besatt av alla leksaksbollar, haha. Han skulle ha ALLA. Ingen fick röra dem
Ser han inte bestämd ut?


Första dagen utomhus, 4:e september. ca 3 månader gamla. Och håller sig till mamma Humla.




mamma Humlan visar hur man klättrar i träd
de gjorde söta försök :)


i september , 4 månader gamla


buuuuuuus










Känns som det var igår de var sådär små.
Nu är alla större än mamma Humla!
Men de är fortfarande världens sötaste :)

mina tjockisar <3

Kommentarer
Postat av: Andrea:)

Men gums då:( låter ju inge kul! Vad är det för influensa? Aldrig hört den heller.. Hoppas den går över snart, ät och drick ordentligt så går det fortare:)<3<3

2010-08-22 @ 12:56:21
Postat av: Jennifer

Du får krya på dig Mickan! :)

Gud vad kissarna är söta! Jäkligt fina bilder också hörru ^^

2010-08-22 @ 15:01:50
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: Mixie

Andrea; Nee inte så kul :( Men feberfri idag :) Det är en lite mildare typ av influensan. <3<3



Jennifer; Tack det ska jag:)!

Visst är de för söta! Åh tack så jättemycket :D!

2010-08-22 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0