mes

Fan va tråkigt det är att vara sjuk.
Detta har blivit en klagans blogg känner jag.
Jag får skärpa till mig lite, inte vara sån mes.
En förkylning är väl inte hela världen på semestern?
Jag menar om man bortser från hostan, illamåendet, huvudvärken, halsont, snor och trötthet så mår jag ju himla bra?

Vad gör man då när man är sängliggande och sjuk?
soooooooova sova och sova lite mer
stirra upp i taket
glo på disneyfilmer
någon som har några tips?

Orkar iallafall använda datorn lite från och till nu, men ärligt talat så känns det som om skärmen bländar en, och tangenterna känns sega att trycka på... (gu normalt?)

Surfade iallafall just in på H&Ms hemsida (med min nya bräda) och kikade på de nya höstkläderna som kommit in nu. Gillade den här looken asmycket;
Jeans, stor rostbrun stickad tröja och stort halsband till det.
Avslappnat, snyggt och mysigt. Perfekt till hösten!


För vi måste väl inse att sommaren är över nu antar jag? :(

Kommentarer
Postat av: Mar**

mixxiee<3<3

2010-08-19 @ 17:37:18
Postat av: D

Ta en wirre för halsen :)

2010-08-19 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0