nooooo

Damn! Klänningarna var ju heeeelt feeeeeel. Eller 2 av dem iallafall.

Den så kallade "Miniklänningen" med nitar över hela var i minsta storlek alldeles för stor och byllsig och den var väldigt för lång, räckte ner nedanför knäna. haha what's up with that liksom? "miniklänning", pff tjohejdu.

och den klänningen med en axel och en stor rosett. Hallå? var är du?
Fick någon annan konstig klänning istället som jag absolut inte ville ha..

konstigt ställe det där, tyvärr kommer jag inte handla mer därifrån, trots att den sista klänningen var fin och behålls. Den var en aning stor men om man lägger upp axelbanden så blev den bättre, vågar inte ens skicka tillbaka den och byta storlek för då kanske jag får en ärtgrön kofta tillbaka?

Blev riktigt irriterad, såg fram emot dessa klänningar men blev bara besviken. Aja glad att den klänningen som jag var mest förtjust i iallafall var den som jag behåller och som var bäst.
A keeper!
Kanske har den imorgon!
på kvällen till utgången alltså, inte på jobbet.

gonatt!



Kommentarer
Postat av: L*

Du är rolig, du, Mixie!

2010-08-11 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0