Segare än segast

Nästan helt återställd efter min influensa, har jag idag varit ledig. och när jag nu ska skriva allt underbart roligt och bra jag gjort idag står det still. för ärligt talat har jag inte gjort ett skit.

Jag har för det mesta suttit här skamligt nog och surfat runt på internet och deppat över vädret, sen har jag mest bara gått runt i huset. inte vetat vart jag ska ta vägen utan bara gått i cirklar.
När jag blivit hungrig har jag ätit av det som legat inom närmsta räckhåll för att slippa göra av med onödig energi, vilket resulterat i att min lunch idag bestod av lösviktsgodis, en halv stor toblerone och pringleschips...



Grandiosapizza till middag, yummie<3

Träningsvärk i benen! Hur har jag lyckats få det? Jag har varit sängliggandes i en vecka och har nu varit tillbaka på jobbet en dag och ...gått? haha, jag är vältränad.


Nu ska jag försöka sova, för imorgon ska jag jobba igen. Med mina träningsvärkande ben. (Hmm, det där lät inte rätt, kan man säga så?)
Hoppas jag inte drömmer mardrömmar om Aliens inatt igen bara. Fy!
Godnatt på er :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0