Var på önskelistan hade jag skrivit 40.2 i...

Var på önskelistan hade jag skrivit 40.2 i feber?..Sjuk på självaste julafton. Ligger i sängen med influensa och här har jag legat Sen jag kom hem från jobbet i tisdags. Fyfan:(. Har ont i kroppen,ont i halsen,snuva,feber illamående och världens jobbigaste hosta. Som river upp hela halsen känns det som. Idag mår jag iaf bättre och febern är nästan helt borta plus att aptiten börjar komma tillbaka igen. Men eftersom jag knappt orkar upp från sängen och lillebror också blivit sjuk så har mamma spelat in kalle och så ska vi fira julafton imorgon istället. Då mår jag och lillebror förhoppningsvis ännu bättre och orkar mer. Hoppas ni har haft en bra julafton iallafall! Ta hand om er och God Jul!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0