buu

f.a.n så har man blivit sjuk också :( som om det inte räcker med allt annat omkring en! Halsfluss yippie! NOT!
morr. Ska börja äta penicillin idag iallafall så förhoppningsvis mår jag bättre snart.

och idag är det Alla Hjärtans Dag<3
och jag kan inte fira den med min älskling pga min dumma halsfluss :(
vi får fira en egen alla hjärtan i efterhand när jag blivit frisk istället.

igår sov jag ungefär hela dagen och hela natten. var vaken kanske sammanlagt 3-4 timmar. Har aldrig sovit så mycket. febern var uppe i nästan 40 grader och halsen svullen så ja knappt kunde svälja.

idag ska jag ta det så lugnt som möjligt och försöka vila så mycket jag kan. måste försöka få i mig nån mat också fast jag kan ju säga att den inte lockar för fem öre.




Glad Alla Hjärtans Dag på er <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Glad alla hjärtans dag Mickan :) <3

2010-02-14 @ 13:26:53
URL: http://dazzled.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0