the day off

Gu så skönt det var med sovmorgon idag och slippa gå upp när klockan ringer o se Marre ligga kvar i den varma sängen o få somna om.
Vi har ätit frukost och duschat nu och idag ska vi kolla runt på olika utomlandsresor har vi bestämt och kanske boka något?..vi får se!

Vore så skönt att bara dra från all snö NU! men för att kunna sola och bada nu måste man åka så långt bort och jag e livrädd för flygplan och att flyga, så jag tror inte jag vågar åka sådär as många timmar just nu. Jag får träna upp mig haha och börja med att flyga lite kortare flyg.

I somras åkte jag och Martin och några av hans killkompisar till Kreta en vecka, det tog ca 4-5 timmar dit, och det gick bra iallafall, bortsett från att jag grina dagen innan, grina på flygplatsen när jag skulle säga hejdå till mamma och sen var tvungen att ringa henne var tredje minut innan vi gick ombord på planet för att hon skulle kunna lugna mig. hehe
Men resan gick bra och jag är jätteglad och stolt över mig själv att jag vågade åka iväg och efteråt kändes det lite bättre och mindre farligt. :)

Jag vet att jag kommer vara nervös och så innan jag o martin åker också, men tänk va mysigt när man kommer fram och har en underbar vecka tillsammans i solen.


Bilder från när jag och mamma flög till Öland i somras för att få mig mindre flygrädd :p



dit-vägen. moln <3



hemvägen dagen efter, tidig morgon













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0