15 februari

Godmorgon.. eller nåt?
mår lite bättre idag , har fortfarande ont i halsen, är trött och känner mig lite svag men feber har gått ner rätt mycket iallafall så det e ju alltid något. känner mig lite piggare än igår också. så tummen upp för det.

Man har ingen vidare matlust när man e sjuk alltså. Allting smakar ju konstigt och jag brukar ofta må väldigt illa. liksom nu.
 
Har inte velat äta någonting typ.
Det enda jag varit lite sugen på sen i lördags, då jag blev sjuk är salta pommesfrites med ketchup, haha wierd?
gjorde rätt ont att svälja men gick hyffsat bra om man tugga 150 gånger på varje haha!
och igår ville jag bara ha lite krämig potatismos me mycket salt och smält smör...
tur för mig att jag har en sån snäll mamma<3
hon e bäst <3
love you mama!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får krya på dig lilla Findus! :)

2010-02-15 @ 19:08:04
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: mikaela

Tack så mycket jennifeer :)!

2010-02-15 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0