31 januari - min födelsedag

Idag har jag fyllt 20 år! gu va konstigt det känns. jag vill inte bli stoor haha !
har iallafall haft en jättemysig födelsedag! :)

Blev sjungen för på morgonen av mamma, pappa, lillebror och pojkvännen<3
sen vare god frukost med alla och så paketöppning:)
fick bland annat ett nytt objektiv till min systemkamera wiie, ett teleobjektiv som gör att man kan zooma in på saker som e långt borta väldigt mycket ! :) så kul! ska ta massa fina bilder ute! :) (har redan varit ute o testat det lite i snön med martin ;) o bilderna blev jättefina:) )

på eftermiddan åkte jag, mamma, lillebror, martin o hans mamma in till Hard Rock Cafe och åt goda efterätter, brownie, glass fudgesås o annat gott!:D

en fin födelsedag har det varit och nu ska jag mysa med min pojke <3
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0