Sängen ÄR extra skön på morgonen. Det är ett faktum.

nu är jag uppe iallafall!
ska till jobbet idag så nu ska jag gå upp och äta lite frukost o ta en dusch. Skulle egentligen jobbat mellan 15-19.15 idag men nu var det många sjuka på jobbet idag så jag börjar 13 istället!

Igår var det också en sjuk på jobbet så vi var 3 stycken i butiken, en söndag . Det va lite väl lite. men vi klarade det bra iaf !

vill att alla bikinisar ska komma in snart nu juuu! packar upp alla nya varor på jobbet som om jag vore ett litet barn på julafton, haha . tyvärr har dem inte kommit än, men massor av annat fint iallafall ! :) och jag ska få ett personalkort nu, wiiihooo, så då har jag personalrabbatt i alla andra H&M butiker också. happy :)




nu måste jag gör mig iordning !




Kommentarer
Postat av: marre<3

Nice blogg honey<3 keep on codeing!

2010-01-25 @ 21:52:53
Postat av: mixie

thank you baby!<3 :)loving you!

2010-01-25 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0