<3

Jag hatar att sova ensam.
Det brukar inte gå så bra för mig :(
Ligger vaken jättelänge och lyssnar på konstiga ljud och får för mig att det spökar överallt. haha, sad but true!
Vill att en speciell någon ska sova bredvid mig inatt. 
En som brukar pussa på mig överallt, hålla om mig när vi ska sova och säga "godnatt älskling". En som vars värme är den bästa som finns. En som håller om mig när jag vaknar mitt i natten av någon mardröm och inte kan somna om. En som jag älskar.
Det är så mycket bättre när du är här <3

Kommentarer
Postat av: murt

:) älskar dig honey<3

2010-07-25 @ 05:57:27
Postat av: Jennifer

Naaw :)

2010-07-25 @ 19:19:27
URL: http://dazzled.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0