Aloha

vore inte helt feeeeeeeeel!
Har aldrig varit på Hawaii men någon gång ska jag dit.
Har ni märkt att jag inte shoppat så mycket på ett tag?

Tycker jag har varit duktig faktiskt, det är lättare att spara när man har något speciellt att spara till!
Jag inbillar mig att jag ska spara till en hawaiiresa och åka dit nästa sommar någon gång. Kanske att man mellanlandar i USA och är där ett tag också.

Jag vet inte vad som flugit i mig (HAHA), jag som är livrädd för att flyga. Men det vore så värt det när man väl kom dit, att få uppleva Hawaii, naturen, stränderna och ta massor med vackra bilder.
Det är något jag vill göra, jag vill dit någon gång iaf :)

sparasparasparaaaaa!

nog med drömmande...
Jobbet väntar.

Kommentarer
Postat av: Jozie

Åk till malaysia eller nåt istället. Hawaii e inte lika coolt längre, så himla turistit å så, finns bättre resmål om du vill ha natur. Puss

2010-08-01 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0