blä

Jag vet att jag råkade glömma att blogga igår, hehe, och jag försökte låtsas som om det regna genom att bara blogga vidare om annat och gjorde tillomed två listiga inlägg men , tyvärr så kom Daniel på mig.
Så nu flyttas hans bloggstartsdatum fram med tio dagar,vilket innebär att han nu kommer börja blogga den 10 september istället.
Well, well.

Jobbet var väldigt segt idag, jag gick och smyg-gäspade hela dagen. Ska bli skönt att sova nu. Men det känns som om jag vill ha lite glass med kolasås först...

Imorgon ska jag iväg och shoppa. Jag vill ha några blommiga eller färgglada söta sommarklänningar. Så det ska jag spana efter! Fast det kommer nog sluta med att jag kommer hem med typ allt annat utom just det, det brukar bli så typ, hehe. Men jag lovar att jag ska göra mitt yttersta ! :)

lite bilder från igår(då jag hade alldeles för roligt för att komma ihåg att blogga;) );









rolig kväll! :)

NU ska vi sova,
Godnatt! :)



Trackback
RSS 2.0