did it again

Minns ni att jag skrev imorse om hur duktig jag har varit som inte shoppat på ett tag? 

Eeeeh, eftersom jag varit så duktig så gjorde det väl inte så mycket att jag handlade lite idag ? :)

Bara lite småsaker...
som sammanlagt kosta runt 600 spänn iförsig.. :/...

Men jag köpte bland annat två stycken rutiga skjortor i olika färger, kunde inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag gillade mest, så jag köpte hem båda och så får jag lämna tillbaka en av dem när jag vet vilken jag ska behålla..
så det är minus 200 kronor, så då har jag bara handlat för ca 400 kr idag, eller hur ?
Nee, juste jag beställde hem 2 klänningar och ett par trosor imorse också..det är 250 till, så då var vi uppe i 650 kronor.
ojdå.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0