tröttis

Vilken dag. NU börjar jag på riktigt känna av hur trött min kropp är för att jag sovit för lite den senaste veckan. Mitt huvud värker och jag har ont i nacken och mina ögonlock känns som de har tyngder hängandes över sig. 

Det var jätteroligt att fixa med accessoaravdelningen idag! Ska få fortsätta med avdelningen hela veckan till den är helt klar. Mycket ska möbleras om och piffas till! Superkul! :D
I täby fanns toppen jag ville ha tyvärr inte kvar :( Attans rabarber. Men jag hittade ett par mjukisbyxor och en tunika/klänning istället (a)
och när jag kom hem, gissa vem som satt i mitt rum och väntade på mig? :) jo, älsklingen såklart :)<3
Nu tänkte vi kolla på Paradise Hotel Danmark på tv6play, äta chips och ha det mysigt.
Imorgon är jag ledig så då hade vi tänkt åka och bada , vi har köpt en engångsgrill och allt :D, men nu verkar det som om det ska bli regn imorgon jue :( buu vi får hålla tummarna för att det inte blir så!

Godnatt nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0