night vision

Detta börjar likna en nattblogg..
Hinner liksom inte blogga på dagarna...Ska försöka mig på att blogga via mobilen någon gång, när jag lärt mig hur man gör (:

Dags att sova snart igen då. Ska upp 7 imorgon så jag måste försöka sova snart. 
Men eftersom jag sover ensam inatt så kan jag räkna med att ligga vaken till 2 minst.
När jag inte kan somna så spelar jag sudoku på mobilen tills jag slocknar.
haha hjärngympa när man är trött är näst intill omöjligt, och tröttare blir man av att försöka.
Rekommenderas.

Imorgon ska jag få hänga om Accesoarsavdelningen på jobbet. Alla väskor och sjalar, smycken och skor ska byta plats och blandas runt i olika färgkombinationer, ställas på olika hyllor och hängas upp på krokar.
Ska packa upp nya accessoarer som kommit och fixa och trixa.
Det ska bli jätteroligt, har aldrig gjort det förut.
Kommer såklart få lite hjälpt så jag vet hur man ska tänka och så :)


Efter jag slutat ska jag nog in till Täby centrum en stund.Tanken var att jag och pojkvännen skulle se en bio, men det går ju fn ALDRIG några roliga filmer på bio längre...?
Igår går bara 4 filmer på bio Camera i täby.
Och ingen av de var vi särskilt sugna på, så vi bestämde oss för att kolla på bio någon annan dag, så är vi hemma hos mig imorgon kväll istället.

Denna ska jag iaf kika på imorgon när jag är i Täby C! :)

Tycker den är ascool, med en svart bustier under till jeansshorts eller leggings och höga klackar till fest?
Hoppas den finns i butik! :)

Nu väntar sudokun! yeeah
natti :)

Kommentarer
Postat av: D

Sluta blogga precis innan din deadline. That's annoying! ;D

2010-07-27 @ 19:24:14
Postat av: Mixie

Mohaha ;D That's the point!

2010-07-27 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0