30 juli

Min laptop verkar ha kommit in i trotsåldern. Han lyssnar inte alls på vad jag säger och gör bara precis som han vill.
Stänger av sig själv när han får lust utan att förvarna mig, Skärmen svartnar lite då och då och enda sättet att få tillbaka bilden är att starta om den, och laddaren har blivit hans bästa vän, de klarar sig inte länge utan varandra...kanske dags att tala med honom om blommor och bin?


Dags att K-ö-p-a en ny kanske ? Han börjar ju bli rätt gammal..
Men tänk om han blir ledsen då?
Jag ska inte skrota honom, han ska få stanna hos mig, Så kan han vara min reservdator istället och få göra vad han vill annars...



good plan ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0