mysdag med mammi






Lunchdags

världens finaste mammi

Vi beställde varsin pasta och kyckligsallad utan lök. Detta var vad vi fick....haha?hallååååå?
var är min pasta? och wtf gör all lök där?

mika äter sallad.

Vi forslade över all sallad på en annan tallrik och jag hade världens jättesalladsblad mitt i min sallad. haha såg ut som den nyss blivit uppdragen ur marken, den hade typ rötterna kvar... och under all sallad fanns typ tio makaroner.

vi blev iallafall någolunda mätta och fick en hel del fina saker med oss hem :) Imorgon ska jag börja packa inför Cypern. För sen jobbar jag hela torsdagen, så det måste ju göras imorgon. aah. :)

Godnatt på er och sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0