1:a mars

Nu går vi in i Mars månad. Gu så skönt, ännu ett steg mot våren!

Idag har jag och Marre varit i Åkersberga centrum och gjort lite ärenden till banken bland annat, satt in första betalningen till våran Cypernresa! :)

Sen köpte jag ett par nya fodrade stövlar eftersom mina två vinterskor jag har,båda har lossnat i sulorna så det läcker in kall blöt snö och slask så fort man går utanför dörren! :(
Det fick bli ett par svarta ganska höga skinnstövlar med lite vitt fluff innuti som var på rea, så dem gick på 400 spänn. Kändes lite småonödigt att behöva köpa ett par nya vinterskor nu när våren snart är här, men men. Nu kan jag traska med ordentliga steg mot bussen på mornarna istället för att lite smånervöst hoppas fram för att undvika dem värsta snötäckta/slaskigaste plättarna eller gå på hälarna. Undra vad mina grannar har tänkt när dem sett mig gå förbi dem de senaste veckorna..

usch på snö och
usch på slask.

Gu vad jag längtar till värmen och Cypern !
Massa sol, bad och kärlek , kan det bli bättre :)?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det finns ingen chans att jag skulle kunna få plats i din resväska va? xD hahahaha

2010-03-02 @ 19:05:26
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: mixie

haha jorå, men du får ligga stilla där inne isåfall så du inte stökar ner min packning! ;D

2010-03-03 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0