2:a mars

idag har jag jobbat hela dagen och sen varit och hämtat ut min nya undervattenskamera :) den va jättefin, mycket finare i verkligenheten!
Nu ska den bara testas också! Kommer kännas helt fel att stoppa ner den i vattnet :/, men men det är ju det den är till för :)
vi beställde kinamat också och tog med hem så nu är vi mätta och glada.

Marre hämtade ut sin nya laptop han beställt också så nu sitter vi här som två riktiga nördar och leker med våran nya teknikprylar och pussar på dem istället för varandra, (haha nee men nästan) ;p

men nu får dem lägga sig åt sidan för nu ska vi ägna oss åt varandra och äta lite efterätt och mysa, imorgon jobbar jag 8.30-19.15 så det blir en långisdag! Ska försöka sova ordentligt inatt så jag orkar, har drömt så mycket skumma saker på senaste tiden och sovit dåligt, får hoppas att jag slipper det inatt!

Pusss på er & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0