bikinis

Jaa, jag erkänner. Jag har mer bikinis än jag använder. Mycket mer.
Jag ÄLSKAR att shoppa bikinis. De är ju så fina och olika varandra allihop och att jag har beslutsångest när det gäller det mesta gör ju inte saken lättare. Så det blir alltid varje år att jag köper rätt många ... massa många ...

I år har jag redan köpt... 5 stycken :/
..och har 3 till på väg hem till mig......
finns det någon stödgrupp för sånna som mig ? hummhumm

MEN JAG VAR TVUNGEN att köpa denna också, den kommer tll mig i slutet av april! wie




Är den inte massamega fin!? Med svarta, silvriga och turkosa stenar! Mi like!





Kommentarer
Postat av: D

ojoj!

2010-03-21 @ 11:16:59
Postat av: Anonym

vart är den ifrån?:)

2010-05-13 @ 22:17:14
Postat av: Mixie

Från H&M! :)

2010-05-14 @ 07:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0