Gottegris på morgonkvisten

Drömt så jvla mycket mardrömmar inatt. Om aliens, inbrottstjuvar och magiska onda makter. Hehe. Inge vidare kan jag tala om. Var så rädd att jag gick upp när Martin åkte vid 7 för att jag inte vågade somna om :S

Klockan är bara 9 men jag har redan hunnit göra mig iordning, ätit frukost och myst framför tvn en stund. så nu återstår bara att dricka upp mitt kaffe och äta klart på min Magnum mini innan jag beger mig till tufftuff (tåget)!


lägg märke till "Martin"-ballongen i bakgrunden.
Dem hänger fortfarande kvar i taket här i köket, haha.

Kommentarer
Postat av: Jozie

Urs va läskigt! Jag hatar mardrömmar, det värsta som finns. Haha va söt du e när du äter en magnum på morronen. pöss

2010-03-29 @ 10:21:08
Postat av: D

Dricker du kaffe? :O

2010-03-29 @ 12:34:50
Postat av: Mixie

jaa usch, drömmer ofta hemska saker just nu :/ o så när man vaknar e man helt slut, hihi jaa jag var sugen! pusss



jaa:o martin har lärt mig !

2010-03-29 @ 16:40:59
Postat av: L*

Är detta vad du kallas en god och närande frukost, stumpan? /L*

2010-03-30 @ 08:08:54
Postat av: Mixie

Jag hade ju ätit frukost innan mamma, det står om du läser texten ;)!

2010-03-30 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0