Naturhistoriska riksmuseet

Jag har faktiskt varit ledig idag. Gu va skönt det har varit och det bästa är att jag har några dagar kvar på ledigheten. Underbart!

Idag har jag varit på Naturhistoriska riksmuseet med pappa och lillebror! :)
Har inte varit där sen jag var liten så det var faktiskt jättekul att gå omkring och kolla på alla utställningar.
Tycker nog ändå att sånt där är lite intressant. Dinosaurierna tycker jag nästan är coolast. Men läskiga.
En mysig dag var det iallafall och efter det åkte vi hem till oss och fikade rulltårta och kaffe. Mumsigt värre.

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, utom smällt i oss massa glass typ haha. Marre ska upp tidigit imorgon och jobba så vi ska snart sova. Jag funderar på att dra till täby c och kolla i affärer medan Marre jobbar, vi får se hur jag gör.


Vaniiljglass med chokladsås, marränger & grädde <3

Kommentarer
Postat av: jozie

ja ääälskar marängsviss!!

2010-03-29 @ 10:22:55
Postat av: Mixie

Me to! det bästa som finns!!!

2010-03-29 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0