En pysslares bekännelser

Jag är en människa som gillar att pyssla. Det har jag alltid varit, det vet jag ju, men jag pysslar sällan nu för tiden tyvärr. Men så fick jag som ett pysselsug för någon dag sen och bestämde mig för att köpa massa roliga klistermärken, hjärtan, papper, glitterpennor osv och göra ett jättefint fotoalbum med foton på mig&älskling.

Så med en skål cheescake/rasberry glass sittandes vid (vad man kunde ana) vårat matbord, i ett hav av småglitter och ögongodis kunde man hitta mig i eftermiddags. och jag trivdes där.


Mika <3 Marre album













Kommentarer
Postat av: D

Cute, vad blev det för foton då?

2010-03-31 @ 22:51:02
Postat av: Jennifer

Hihi jasså nu kommer det fram ;)

2010-03-31 @ 22:57:07
URL: http://dazzled.webblogg.se/
Postat av: Mixie

Privata foton ;) haha nee skojja, men jag tänkte göra färdigt albumet först och sen fixa med alla bilder, så det e inte riktigt bestämt än, men sånnadär puttesnuttiga :)

2010-04-02 @ 09:18:07
Postat av: Anonym

Älskar dig <3 <3

2011-01-20 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0