underbara sol <3

Godmorgon!
Jag har precis gått upp och ätit lite frukost. Ska bege mig till jobbet om ca en timme så ska börja göra mig iordning snart nu. Sitter här och tittar på solen som lyser utanför. Shit va härligt väder det är! Nu känns det som det finns hopp om att våren är på väg ändå! :)

längtar till sommar och sol och jag längtar till cypern!!
åååh tänk att få ligga där på stranden och känna sanden mellan tårna ? och bli solbränd och fin och bada och pussas hela dagen lång ;) Varje dag . i en vecka <3

Vi räknade ihop igår hur många dagar det är kvar tills vi åker (4:e juni) haha och det är nu 89 dagar kvar kan jag meddela. hehe. JA, vi räknar ner redan.

bilder från Kreta augusti 09










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0